JellyPages.com

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

My Friends

Monday, February 4, 2013

Kecewanya Hati.....

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Sedih.. kecewa... semuanya bercampur baur!!! Cuti Hubby beku lagi, gara2 nak PRU. Semua yang dirancang tak menjadi.. Cuti yang aku dah apply awal2 pun terpaksa dibatalkan. Apa nak buat, dah tugas Hubby macam tu, tabahlah duhai hati. Bukan pertama kali jadi macam ni, sepatutnya aku dah boleh terima.. tapi siapalah aku.. bila teringatkan keluarga di kampung, hancur luluh rasanya. 

Semalaman jugaklah berendam airmata.. Hubby cakap, kalau nak balik tanpa dia, baliklah, Hubby izinkan. Tapi Abah cakap, "jangan balik sorang2, keseronokannya tak sama. Abah lebih kesiankan menantu Abah, kena tinggal sorang2 nanti, sape nak jaga makan minum pakai dia. Tempat isteri di sisi suami. Tunggu kalau dia dapat cuti, balik sama2. Takpe.. Abah tunggu..."

Hurrmmm... itulah Abah. Sayangnya dia pada menantu, sampai tak izin aku balik sorang2 tanpa Hubby. Sebagai anak yang taat pada Abah dan isteri yang setia pada suami, aku sanggup berkorban walaupun rindu pada Abah, Umi dan adik2 terlalu berat untuk kutanggung. Lamanya tak balik kampung. In Shaa Allah... ada kesempatan nanti, kitorang akan balik melepas rindu ini... amin.

P/s : Ape aku nak buat cuti CNY 4 hari tu... takkan terperuk je kat rumah bila Hubby keje. Novel yang belum sentuh ada 2 buah lagi.. abeskanlah baca nanti.. huhuhu....

No comments: