JellyPages.com

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

My Friends

Tuesday, November 18, 2008

A New Beginning....


Salam buat semua....

Finally... br aku dpt create blog arini. Sekarang jam 7.02 pagi. Seperti biasa, aku smpi ofis jam 6.30 pagi, awal gile kan? Org lain tgh syok lg tido ni... hehehe!!! Aku da terbiasa mcm ni, nk dptkan parking free bkn sng. Sape cpt, dia dpt la.... Leceh kan?? Tapi ok gak, ni je peluang utk aku post entry kt blog aku ni.

Nak tau camne aku bleh terdetik hati nk menulis kt sini?? Sebenarnye da lame da aku nk mulakan ni sume cuma x berkesempatan sbb aku xde pc sndiri kt ofis... staff yg lapor diri sama batch dgn aku ramai sgt sampai ada yg x dpt pc dan terpakse share.. 

Tapi alhamdulillah, da seminggu aku dpt pc sndiri.. lega!! Smlm aku bukak blog kwn aku, rose.. Ni blog dia http://grey-hippo.blogspot.com/ Interesting!! Aku terfikir, inilah masanye utk aku mulakan semua ni. Aku suke menulis sejak drp bangku sekolah lagi, sebab tu masa SPM, subjek BM aku dpt A1 (ooopsss!! Riak sudah!!).. hehehe!! 

Jadi.. inilah dia blog pertama aku, mzarieanna.blogspot.com. Ini gabungan nama aku dan lelaki yg sekarang ni ada terselit di salah satu sudut hati aku.. ARIE + ANNA.. ok la kan?? Kalau nak tau lebih lanjut ttg dia (tak nak tau pun aku tetap nk cerita, sebab ni blog aku.. hehehe!!) Memang banyak aku nk cerita... Oleh kerana aku baru je create blog ni, aku akan flashback balik kisah-kisah hidup aku yg aku rase amat bermakna bagi aku... BUNDLE OF JOY, HAPPINESS AND SADNESS... so meaningful rite??


Selamat menerokai kisah hidupku... Bismillahirrahmanirrahim...

No comments: