JellyPages.com

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

My Friends

Thursday, November 27, 2008

Cinta Futsal... Part 1


Arini 27 Nov 2008... 

Aku keje mcm biasa... da byk ari aku x jenguk blog, sibuk sikit. Ni aku ambil peluang kejap, sementara bos aku tengah ada taklimat. Semalam KAKLONG da bertolak balik Kelantan. Dia ditempatkan di IPK Kuantan, bawah Kementerian Dalam Negeri (KDN). Br je nak rapat ngn dia, kitaorang selesa sgt dgn KAKLONG, sbb dia baik sgt2. Takpe la, takde rezeki nak stay same2 lebih lama kn. I wish u all the best KAKLONG!!

Huurmmm... MIDA agak sedih sbb da seminggu dia pegi-balik keje dgn KAKLONG, tido dgn KAKLONG.. tup2 kaklong kena balik semalam, mati kutu jap. Da la dia stress dgn keadaan di tempat keje. Takpe yang, i'll always be by ur side. Nanti Insya Allah akan ada rezeki kau bertukar ke jabatan lain, itu doa aku utk kau.. amin..

Oh ya... Selasa lepas, aku pegi HKL, Ekin (ofismate aku) teman kan, aku kan tak suke pegi hospital... allergic!! Ni da terpakse sbb kerap sgt sakit perut. Lepas checkup, arghhh!!! Aku gastrik rupe nye!! Lepas ni mmg tak bleh lewatkan waktu mkn. Itu yg SI DIA bebelkan sangat kt aku, asyik biar perut msuk angin je.... huhuhu!!!

Cakap pasal SI DIA kan, tiba2 aku terkenang permulaan cinta kitaorang. Ingat kan before this aku pernah janji nak cerita. So... are u ready??? Ok... this is where the story begin.....

Berkuatkuasa 1 Januari 2008, aku sah letak jawatan di Lembaga Peperiksaan Malaysia (LPM) Putrajaya sebab aku kena melapor diri di Kementerian Perumahan Dan Kerajaan Tempatan (KPKT) di Pusat Bandar Damansara. Dua hari sebelum lapor diri, aku lepak je kat rumah Maksu. Bosan pulak time2 weekend ni, takde aktiviti best. Ape nak buat ni?? Malam tu, kawan2 aku kat LPM ajak join diaorang main futsal kt Sekolah Bukit Jalil, kononnye nak cukupkan group perempuan. Lelaki memang da ramai la. Mula2 tu malas sebab aku memang pemalu... hehehe!!


Eh!! Lunch hour la!! Aku kuar makan jap... will be continue....

No comments: