JellyPages.com

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

AHMAD AQEEF AMZAR ~ Pengubat Dukaku Penceria Kehidupanku

My Friends

Thursday, March 28, 2013

Bersedia untuk ditinggalkan.....

Salam semua..

Lamanya aku tak update blog ni, dah bersawang kot... huhuhu... Tajuk kat atas macam sedih okeyyyy... Ye, memang aku dah ready pun untuk ditinggalkan Hubby.... untuk sementara waktu lah... Selalunya, paling lama Hubby tak balik pun, dalam 3-4 hari je... Kali ni, Hubby cakap, mungkin berminggu.. dia busy sangat2 dengan persediaan untuk menghadapi PRU.. suka ke, tak suke ke.. hadap je lah ye....

Sekarang asyik berulang ke IPD kat Seri Iskandar untuk latihan... bila betul2 dah PRU nanti, lagi lah tak nampak batang hidung dia kat rumah ni... membujang la aku sampai settled PRU... Dalam hati ni duk doa, biarlah cepat2 tamat PRU tu.. Huiisshhh!!

Sekarang ni aku duk berjimat2 dengan cuti tahunan, tahun ni baru guna 2 hari.... sebab dah pasang niat, nak makan angin lepas cuti Hubby cair.. daripada bulan Januari duk beku.. hampeh betul. Yg aku tau, bulan Mei, masa untuk makan angin.. dengan Hubby dan family aku. Seminggu tak nak masuk ofis okeyy!!! Kalau time tu, cuti Hubby tak lulus jugak, bye2 je lah ye.. aku pegi ngan family je lah jawabnya...

Banyak perkara nak kena uruskan sekarang ni.. memang aku harap sangat2 komitmen sepenuhnya daripada Hubby... macam2 nak buat untuk proses pinjaman perumahan yang kitorang tengah apply. Insha Allah kalau semuanya berjalan lancar, rumah itu akan jadi milik kitorang... fikir punya fikir, akhirnya kitorang decide untuk menetap di Tapah. Tak perlu tunggu2 lagi dah, kebetulan dapat rumah yg berkenan di hati dan mengikut kemampuan kitorang, grab je lah.. Lama dah mengidam nak decorate rumah sendiri, selagi duk menyewa, selagi tu lah aku malas nak decorate cantik2.. main bantai je sesuka hati...

Ok lah.. perkembangan rumah baru tu nanti aku akan share dalam 1 entry.. Nak sambung keje plak... Adioss!!!


No comments: